Audyt
partii produktów

Audyty

Zadania specjalne ad-hoc

Cechy projektu

  • 15 tys. punktów sprzedaży
  • 99 pracowników MerService
  • Eksploracja i weryfikacja sklepów poza bazą Klienta
  • Codzienne raportowanie

Latem (podczas sezonu urlopowego) 2016 roku w krótkim czasie (10 dni) przeprowadziliśmy audyt dla dużego producenta branży FMCG na terenie całej Polski. Audyt obejmował blisko 15 tys. punktów sprzedaży, które weryfikowaliśmy pod kątem występowania w nich produktów z określonej partii. W realizację audytu zaangażowana została cała struktura terenowa (99 osób).

Osoby realizujące audyt wykazały się dużym zaangażowaniem oraz inicjatywą własną – odwiedzali również punkty sąsiadujące dzięki czemu poszerzali bazę punktów Klienta. W trakcie trwania projektu Klient otrzymywał codzienne, szczegółowe raporty dotyczące efekty pracy i postępu realizacji.

W związku z brakiem możliwości pełnego przygotowania do procesu po stronie Klienta – baza punktów do odwiedzenia nie była zweryfikowana i wymagała doskonałej znajomości terenu przez nasze doświadczone struktury.


Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– WIOLETTA BEDNARSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 309 600

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii