Merchandising
Mobilny i Profesjonalny

Merchandising

Cechy projektu

  • 1534 punkty sprzedaży
  • 400 Merchandiserów, 9 tysięcy serwisów
  • Dedykowani Supervisorzy
  • Model Merchandisera Mobilnego z samochodem jako narzędziem pracy
  • Wskaźnik rotacji poniżej 5%
  • 97% serwisów realizowanych zgodnie z planem (dzień, miejsce, godzina)

W ramach stałego projektu MerService obsługuje ponad 1534 punkty sprzedaży dla czołowego producenta napojów. Serwis Merchandisingowy realizowany jest przez blisko 400 Merchandiserów wyposażonych w urządzenia z autorskim systemem MerchMobiler. Merchandiserzy pracujący w projekcie w pełni utożsamiają się z markami Klienta. Miesięcznie realizujemy prawie 9 tysięcy serwisów.

W kluczowych regionach w projekcie pracują dedykowani Supervisorzy zajmujący się prowadzeniem niezwykle elastycznych działań wspierających codzienne działania producenta. Do obowiązków dedykowanej struktury należy także rekrutacja, szkolenia i nadzór nad Merchandiserami.

Merchandising w projekcie podzielony jest na:

  • Merchandising Mobilny –  pełna obsługa merchandisingowa, z głębokim przeszkoleniem kadry posiadającej niezbędne  narzędzia dla działań dodatkowych po za standardowym merchandisingiem. Charakteryzuje się umiejętnością  szybkiego dostosowania się do realiów rynkowych i potrzeb Klienta z godziny na godzinę. Działania realizowane są głównie w rynku detalicznym gdzie dni i lokacje obsługi określane są na bieżąco w celu  optymalizacji efektywności wizyt.
  • Merchandising Profesjonalny – pełna obsługa merchandisingowa, dedykowana na wyłączność dla Klienta, poza szkoleniami wstępnymi kadra na bieżąco zdobywa umiejętności i wiedzę niezbędną do świadczenia usług na najwyższym poziomie, spełniającym wymogi niezwykle konkurencyjnego rynku. Merchandising profesjonalny posiada specjalistyczny nadzór na każdym kroku podejmowanych działań i korzysta z cyklicznych raportów oceniających jakość egzekucji i efektywności działań. Kadra ściśle utożsamia swoje poczynania z polityką i wizerunkiem Klienta, podnosi nieustannie swe kwalifikacje adekwatnie do potrzeb dzięki szkoleniom stacjonarnym jak i e-learningowym.

Wskaźnik rotacji Merchandiserów utrzymywany jest na niezwykle niskim poziomie i wynosi poniżej 5%.


Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– WIOLETTA BEDNARSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 309 600

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii