Tajemniczy Klient

Audyty

Analiza danych

Cechy projektu

  • Ocena efektywności działań przedstawicieli farmaceutycznych w obszarze rekomendacji/wizualizacji i obecności produktów na półce w aptekach
  • 100 aptek w całej Polsce
  • Losowe miejsca
  • Krótki termin realizacji
  • Raporty OnLine

W ramach stałego badania typu Mystery Shopper oceniamy efektywność działań przedstawicieli farmaceutycznych, w obszarze rekomendacji/wizualizacji i obecności produktów na półce w aptekach.

W ramach projektu odwiedzamy blisko 100 aptek w miesiącu.

Badaniu poddawane są losowo wybrane apteki odwiedzane przez Klienta.


Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– WIOLETTA BEDNARSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 309 600

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii