Zaawansowany audyt cen, mechanizmów promocji i ekspozycji produktów

Audyty

Analiza danych

Cechy projektu

  • Działanie cykliczne
  • 330 sklepów
  • Ponad 200 SKU
  • Dokładne badanie produktów pod względem: Wariantów cenowych, Mechanizmów promocji, Weryfikacji miejsc występowania
  • Start każdego cyklu ogłaszany 3 dni przed
  • Wykorzystanie hurtowni danych i zaawansowanych mechanizmów analitycznych

Dla jednego z naszych Klientów z branży FMCG realizujemy cykliczne audyty produktów z kategorii Klienta występujących w próbie 330 sklepów franczyzowych. Do każdego z badanych SKU weryfikujemy wszystkie parametry wpływające na poziom sprzedaży produktów (m.in. miejsce występowania, występowanie promocji, liczebność, ceny).

Termin każdego z audytów wyznaczany jest 3 dni przed rozpoczęciem procesu, co wymaga operacyjnej modyfikacji planów pracy wszystkich pracowników terenowych. Wszystkie sklepy odwiedzane są w ciągu dwóch dni. Efektem audytu są niezwykle zaawansowane analizy uwzględniające wszystkie dostępne dane. Badane są realizacje cen, ilości i sprzedaży produktów, relacjonując je wzajemnie.

Przeprocesowanie takiego audytu nie byłoby możliwe bez odpowiedniego zaplecza technicznego, pozwalającego na dowolne modelowanie bardzo dużej ilości danych. W wyniku audytu ustalane są między innymi nowe polityki sprzedażowe (ceny, lokalizacje, listingi, promocje).


Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– WIOLETTA BEDNARSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 309 600

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii