Oszczędzamy czas naszych klientów nie tylko dzięki analizie danych sprzedażowych,
ale również dzięki symulacjom i estymowaniu planowanych działań.
Posiadamy rozwiązania technologiczne, które usprawniają i automatyzują proces przetwarzania i analizy informacji. Analiza danych sprzedażowych realizowana przez MerService jest skutecznym narzędziem wspierającym procesy sprzedaży naszych klientów, na każdym ich etapie.
Dzięki własnym, innowacyjnym rozwiązaniom infoatycznym jesteśmy wyposażeni w skuteczne narzędzia służące do pozyskania, agregacji, składowania i analizy nieograniczonych ilości informacji. Już na etapie zbierania danych weryfikujemy ich poprawność i zasadność, biorąc pod uwagę doświadczenie, wytyczne, wskaźniki klienta oraz realia rynkowe.
Pozyskiwanie informacji z punktów sprzedaży odbywa się błyskawicznie po odbyciu wizyty, dzięki temu na bieżąco monitorujemy dostępności produktów, ceny własne lub konkurencji, udziały półkowe.
Oprócz pozyskiwania i analizy danych sprzedażowych oferujemy usługę badań weryfikujących efektywność i kompetencje pracowników oraz zasadność podejmowanych inwestycji. Raport z badania jest przygotowywany w formie dostosowanej do preferencji klienta, np:
Analiza danych sprzedażowych jest realizowana przez doświadczony, dedykowany zespół z wykorzystaniem autorskiej technologii hurtowni danych.
Każdy projekt analityczny traktujemy indywidualnie i elastycznie dostosowujemy się do potrzeb odbiorców.
– JOANNA GRZYBOWSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER
Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu spółki.