Audyty w punktach sprzedaży

Codziennie realizujemy audyty i badania tajemniczy klient w kilkuset punktach sprzedaży w całym kraju.

Skutecznie pozyskujemy informacje pomagające naszym klientom optymalizować procesy sprzedaży i wsparcia sprzedaży.

Nasz zespół realizujący audyty w sieciach sprzedaży i innych punktach handlowych działa według harmonogramu, który pozwala nam działać w sposób jak najbardziej efektywny. Audytorzy MerService mają zaplanowany każdy dzień, tydzień, miesiąc. Jednocześnie jesteśmy elastyczni i w każdej chwili możemy dostosować zadania do bieżących potrzeb klientów i nowych projektów. Dzięki temu jesteśmy gotowi do przyjęcia zleceń nawet z dnia na dzień.

Badania audytowe realizowane przez MerService zapewniają efektywny i natychmiastowy spływ danych z urządzeń mobilnych, wyposażonych w nasz autorski system. Dzięki temu klient uzyskuje dostęp do informacji niezwłocznie po zakończeniu audytu.

Audyty i badania tajemniczy klient dostosowujemy do specyfiki działań i oczekiwań klientów. Nasz system wyposażony jest w szeroki wachlarz opcji badań audytowych, m.in.:

  • zlecenia dowolnych zadań,
  • możliwość podglądu wypełnionych ankiet online, tras, wykonanych zadań,
  • geolokalizację,
  • podgląd dokumentacji zdjęciowej,
  • instrukcje.

Audyty w punktach sprzedaży realizujemy według najwyższych standardów jakościowych, na bieżąco kontrolując poziom realizacji zadań.


Joanna Grzybowska

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– JOANNA GRZYBOWSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 308 500

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu spółki.

Więcej o naszej technologii