– Wyróżnia nas to, że przykładamy dużą wagę do szczegółowych analiz produktów klienta oraz platform sprzedażowych, na których te produkty są sprzedawane. Dzięki wynikom tych badań wiemy, co należy zmienić, żeby produkty naszych klientów zostały częściej wybierane przez konsumentów – mówi nam Magdalena Trzcińska, Prezes Zarządu MerService, który od 2009 roku świadczy wysoko wyspecjalizowane usługi wspierające procesy sprzedażowe.
Analiza share of category pozwala na dokładne określenie strony i pozycji, na której znalazł się wyszukiwany produkt. Z kolei rating & reviews pokazuje szczegóły dotyczące ocen i opinii na temat sklepu internetowego. Efektem wdrożenia odpowiednich działań może być znacząca poprawa parametrów wyszukiwania pożądanych przez klienta produktów oraz ich postrzeganie.
Firma ma wieloletnie doświadczenie w pracy w branży FMCG. Obecnie MerService jest jedyną firmą na rynku, która oferuje równocześnie merchandising offline i online. – W naszej pracy skupiamy się na indywidualnym podejściu do każdego zlecenia, podejmując szereg wszechstronnych działań, mających na celu optymalizację procesów sprzedaży produktów naszych klientów – podkreśla Magdalena Trzcińska.