Aktualności MerService

Magdalena Trzcińska – silna kobieta Grupy OEX

Magdalena Trzcińska, związana z MerService od ponad dekady, w kwietniu 2020 r. została powołana na stanowisko wiceprezesa Zarządu spółki. Zaczynała swoją karierę  w obszarze Sales Force & HR management. Ma ukończone studia coachingowe, co pomaga jej efektywnie budować i integrować zespoły.

„Uważam, że aby osiągnąć sukces potrzebne jest szerokie spojrzenie.  Ja zawsze patrzę do przodu,  a jedną z moich ulubionych czynności wykonywanych w pracy jest tworzenie wizji, zarówno krótko jak i długoterminowych. Skuteczny manager powinien widzieć długoterminowe cele oraz jakich kompetencji  potrzebuje, aby to osiągnąć. Kluczem do sukcesu są ludzie, którzy widzą sens swojej pracy, oraz utożsamiają się z misją i wartościami firmy. Dla mnie, jako managera, ważne jest, aby sprawić, żeby firma nieustannie się rozwijała,  i wraz z nią ludzie, którzy w niej pracują.”

więcej

Magdalena Trzcińska Wiceprezesem Zarządu MerService Sp. z o.o. z Grupy OEX

W kwietniu b.r. Magdalena Trzcińska została powołana przez Zgromadzenie Wspólników spółki na stanowisko Wiceprezesa Zarządu.

Magdalena Trzcińska posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe. Z MerService jest związana od ponad dziesięciu lat, czyli praktycznie od początku działalności spółki.  Pracowała  w obszarze Sales Force & HR management, ostatnio pełniąc funkcję Dyrektora Operacyjnego External. Obecnie jako Wiceprezes Zarządu, koncentruje się przede wszystkim na rozwijaniu nowych usług oraz pozyskiwaniu nowych klientów.

więcej

Rodzaje materiałów POS: co warto wiedzieć na ten temat?

Spotykałaś(eś) się z oznaczeniami POS i POSM, ale nie wiesz, czym właściwie różnią się te dwa pojęcia? W praktyce – niczym. To jedynie dwa określenia alternatywnie używane w kontekście materiałów, których przeznaczeniem jest pozytywne wpływanie na poziom sprzedaży. POS i POSM to po prostu skróty od angielskich wyrażeń: point of sale (POS) oraz point of sale materials (POSM).

więcej

Na czym polega merchandising mix?

Pojęcie merchandisingu znane jest już od dawna i można śmiało zaryzykować stwierdzenie, że merchandising to w dużej mierze działania, jakich przeznaczeniem jest wpłynięcie na wysokość sprzedaży, oczywiście podwyższając jej poziom. Merchandising w dużej mierze skupia się, między innymi, na umiejętnym ustawieniu produktów w sklepie oraz dbaniu o szeroki wybór i dostępność artykułów. Co w takim razie oznaczają instrumenty merchandisingu-mix i jak zdefiniować to pojęcie?

więcej

Merchandising: wady i zalety

Większa liczba kupujących przekłada się na wyższe zyski. To prosta zależność. Ma to szczególne znaczenie w kontekście punktów i placówek handlowych. Ze sprzedażą natomiast nierozerwalnie związane jest pojęcie merchandisingu. Można śmiało stwierdzić, że merchandising to zespół działań, które są nastawione przede wszystkim na zwiększenie poziomu sprzedaży. W praktyce, merchandising bazuje na różnych technikach, na przykład, skupiających się na umiejętnym ułożeniu produktów.

więcej

Chcesz wiedzieć więcej? Umów się na spotkanie.

Skontaktuj się

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii