Konsument w trakcie i po pandemii – zmiany w podejściu do zakupów
Rynek zmienia się nieustannie, podobnie jak wymagania stawiane przez konsumentów. Wybuch pandemii CO...
Czytaj całośćJak przygotować e-sklep na święta?
Dla większości firm prowadzących e-sklepy święta Bożego Narodzenia to zdecydowanie najgorętszy i naj...
Czytaj całośćJak sklepy wielkopowierzchniowe przygotowują się do świąt?
Okres świąteczny jest zawsze dość stresującym czasem dla sieci handlowych, zwłaszcza tych generujący...
Czytaj całośćEye-tracking w badaniach marketingowych
Wszyscy wiemy, że ważną sprawą w procesie zakupowym jest przyciągnięcie uwagi. Okazuje się, że można...
Czytaj całośćDeep Learning a sprzedaż
Codziennie bombardowani jesteśmy informacjami. Płyną do nas wszystkimi kanałami: internet, media ora...
Czytaj całośćCzym jest visual merchandising
W ramach sprzedaży należy nie tyle przygotować ofertę danego produktu, ile uzyskać konkretny cel – p...
Czytaj całość