Szybkie, sprawne i efektywne zarządzanie usługami, procesami oraz raportami jest możliwe dzięki dedykowanemu dla MerService narzędziu, jakim jest zintegrowany, zaawansowany technicznie system MerchMobiler.
MerchMobiler umożliwia:
- Dokładne rozplanowanie prac
- Wykonywanie ankiet
- Fotodokumentację
- Szczegółowe raporty rezultatów i odchyleń
Funkcjonalność systemu
Zarządzanie zleceniami
Zarządzanie zadaniami
Zaawansowane raportowanie
Pomiar i ewidencja czasu pracy
Założenia i obliczenia zależne od sytuacji w punktach
Geolokalizacja zdarzeń biznesowych
Dedykowana platforma analityczna
Integracja z rozwiązaniami komunikacyjnymi
Proces wdrożenia MerchMobiler
Etap 1
Spotkanie i Analiza
Analiza sytuacji i potrzeb klienta, ocena możliwych do podjęcia działań i propozycja najlepszych rozwiązań.Etap 2
Przygotowanie systemu
MerchMobiler może zostać przygotowany do wdrożenia bez konieczności zatrudnienia firm trzecich, ani nawet umiejętności programistycznych.Etap 3
Struktura terenowa
Zarówno szkolenie, jak i wytyczne realizacji projektu opierają się na systemowych etapach – MerchMobiler prowadzi pracownika; daje mu podpowiedzi oraz powiadomienia.Etap 4
Uruchomienie projektu
Chociaż projekt został już wprowadzony w życie, dzięki elastycznemu charakterowi naszego dedykowanego systemu MerchMobiler, nadal możliwe są zmiany w raportowaniu i działaniu.Etap 5
Raportowanie i Analizy
Dane mogą zostać prezentowane na wiele sposobów, w zależności od wymagań naszego klienta oferujemy: Analizy Excel, Analizy Online, automatyczne raporty i powiadomienia. Każdy typ analizy może być dowolnie modyfikowany i rozwijany.
Zaawansowane planowanie pracy i zadań w sklepach
Dlaczego MerchMobiler:
Nieograniczone możliwości delegowania zadań w czasie rzeczywistym
Podgląd danych gromadzonych w punkcie sprzedaży na bieżąco
Szczegółowe raporty wraz z fotodokumentacją
Pełna kontrola kosztów
Chcesz wiedzieć więcej?
Umów się spotkanie.
Skontaktuj się z namiZostaw nam swój numer
Oddzwonimy do Ciebie