Działamy w każdym powiecie na terenie całego kraju. Zestaw zintegrowanych działań, które proponujemy, zapewnia optymalizację oraz efektywność realizowanych projektów.
Projekty realizujemy przy pomocy naszego autorskiego systemu mobilnego MerchMobiler. System ten gwarantuje klientowi nieograniczone możliwości delegowania zadań w czasie realnym (on-line) oraz zapewnia możliwość pobrania danych spływających z miejsca sprzedaży za pomocą centralnej aplikacji webowej.
Procesy, które realizujemy podczas wykonywania zadań są opisane procedurami i instrukcjami wewnętrznymi.
Kontrolujemy koszty oraz zapewniamy pełną transparentność naszych działań. Pracujemy na podstawie określonych wskaźników KPI, co pozwala na stałe badanie efektywności pracy merchandiserów.
Duży nacisk kładziemy na kontrolę oraz nadzór nad realizacją zadań w terenie. W procesie kontroli i nadzoru współpracujemy z kierownictwem sklepu oraz kadrą klienta, a także wykonujemy raporty z kontroli wraz z dokumentacją zdjęciową.
Grupa OEX to jeden z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu. W skład Grupy kapitałowej wchodzi spółka dominująca OEX S.A. oraz spółki zależne, między innymi: OEX E-Business Sp. z o. o., Divante Sp. z o. o., ArchiDoc S.A., OEX Cursor S.A. i Tell Sp. z o. o. Grupa OEX działa w czterech segmentach operacyjnych: E-biznes, Back office i obsługa klienta, Wsparcie sprzedaży oraz Zarządzanie sieciami punktów sprzedaży detalicznej.”
Przy projektach realizowanych przez MerService pracowało ponad 2 600 osób
Przepracowaliśmy ponad 1,4 mln godzin na rzecz rozwoju kluczowych marek FMCG
W każdym miesiącu odwiedziliśmy około 11 000 punktów sprzedaży na terenie całej Polski
W obsługiwanych punktach sprzedaży wykonaliśmy w sumie ponad 60 000 wizyt miesięcznie
Dostarczyliśmy do klientów prawie 2 800 raportów
Wypełniliśmy
ponad 950 000 ankiet
Wypełniając ankiety wykonaliśmy prawie 1,2 mln zdjęć
Przejechaliśmy ponad
2,5 mln kilometrów
tyle osób liczy struktura terenowa MerService, pracująca na terenie całego kraju
to liczba naszych stacjonarnych pracowników odpowiedzialnych za realizację projektów
to cyfra odpowiadająca liczbie pracowników działu Back Office
Prezes Zarządu MerService
Członek Zarządu MerService
Dyrektor Operacyjny Internal
Dyrektor Operacyjny External
National Key Account Manager
National Field Force Manager
Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu spółki.