Kompleksowe wsparcie
sprzedaży i procesów
wokół-sprzedażowych

MerService świadczy wysoko wyspecjalizowane usługi wspierające procesy
biznesowe ze szczególnym uwzględnieniem procesów sprzedażowych.

Działamy na rynku od 2009 roku i świadczymy wysoko wyspecjalizowane usługi wspierające procesy biznesowe ze szczególnym uwzględnieniem procesów sprzedażowych.

Działamy w każdym powiecie na terenie całego kraju. Zestaw zintegrowanych działań, które proponujemy, zapewnia optymalizację oraz efektywność realizowanych projektów.

Projekty realizujemy przy pomocy naszego autorskiego systemu mobilnego MerchMobiler. System ten gwarantuje klientowi nieograniczone możliwości delegowania zadań w czasie realnym (on-line) oraz zapewnia możliwość pobrania danych spływających z miejsca sprzedaży za pomocą centralnej aplikacji webowej.


Procesy, które realizujemy podczas wykonywania zadań są opisane procedurami i instrukcjami wewnętrznymi.

Kontrolujemy koszty oraz zapewniamy pełną transparentność naszych działań. Pracujemy na podstawie określonych wskaźników KPI, co pozwala na stałe badanie efektywności pracy merchandiserów.

Duży nacisk kładziemy na kontrolę oraz nadzór nad realizacją zadań w terenie. W procesie kontroli i nadzoru współpracujemy z kierownictwem sklepu oraz kadrą klienta, a także wykonujemy raporty z kontroli wraz z dokumentacją zdjęciową.

W 2016 roku Spółka MerService
dołączyła do Grupy Kapitałowej OEX.

Grupa OEX to jeden z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu. W skład Grupy kapitałowej wchodzi spółka dominująca OEX S.A. oraz spółki zależne, między innymi: OEX E-Business Sp. z o. o.,  Divante Sp. z o. o., ArchiDoc S.A., OEX Cursor S.A. i Tell Sp. z o. o. Grupa OEX działa w czterech segmentach operacyjnych: E-biznes, Back office i obsługa klienta, Wsparcie sprzedaży oraz Zarządzanie sieciami punktów sprzedaży detalicznej.”

www.oex.pl

MerService w liczbach (działania w 2017 roku)

2 600

Przy projektach realizowanych przez MerService pracowało ponad 2 600 osób

1,4 mln

Przepracowaliśmy ponad 1,4 mln godzin na rzecz rozwoju kluczowych marek FMCG

11 000

W każdym miesiącu odwiedziliśmy około 11 000 punktów sprzedaży na terenie całej Polski

60 000

W obsługiwanych punktach sprzedaży wykonaliśmy w sumie ponad 60 000 wizyt miesięcznie

2 800

Dostarczyliśmy do klientów prawie 2 800 raportów

950 000

Wypełniliśmy
ponad 950 000 ankiet

1,2 mln

Wypełniając ankiety wykonaliśmy prawie 1,2 mln zdjęć

2,5 mln

Przejechaliśmy ponad
2,5 mln kilometrów

92

tyle osób liczy struktura terenowa MerService, pracująca na terenie całego kraju

19

to liczba naszych stacjonarnych pracowników odpowiedzialnych za realizację projektów

20


to cyfra odpowiadająca liczbie pracowników działu Back Office


Zespół zarządzający

Chcesz wiedzieć więcej? Umów się na spotkanie.

Skontaktuj się

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu spółki.

Więcej o naszej technologii