Outsourcing zespołów sprzedażowych pozwala na znaczne obniżenie kosztów względem utrzymywania własnych struktur terenowych, a dodatkowo zapewnia eksperckie wsparcie sprzedażowe w postaci wykwalifikowanych specjalistów.

Działania wspierające sprzedaż są jednym z najistotniejszych filarów, na których opiera się firma działająca na współczesnym rynku.
Dlatego też wsparcie sprzedażowe w postaci outsourcingu sił sprzedaży z MerService to tak kluczowy element. Redukcja kosztów i maksymalizacja efektywności sklepu – nie dość, że się opłaca, to jeszcze popłaca!

Outsourcing Przedstawicieli Handlowych z MerService

Outsourcing sił sprzedaży uważamy za przyszłość handlu – pozwala na redukcję kosztów, gwarantuje wsparcie doświadczonych specjalistów i pomaga w przypadku braków kadrowych.

Sezonowy przedstawiciel handlowy świetnie sprawdza się w okresie urlopowym, gdy stali pracownicy nie są dostępni, ale sklep musi funkcjonować dalej.

Nasze zespoły sprzedażowe wyposażone są w najnowocześniejsze technologie oraz ekspercką wiedzę popartą specjalistycznymi, cyklicznymi szkoleniami.

Loader

Co obejmuje outsourcing Przedstawicieli Handlowych z MerService?

Nasze wsparcie w postaci outsourcingu sił sprzedaży to nie tylko sezonowy przedstawiciel handlowy realizujący zadania sprzedażowe.
Nasze zespoły sprzedażowe zajmują się szerokim zakresem działań mających na celu optymalizację efektywności sklepu i sprawny rozwój sprzedażowy:

  • RYNEK NOWOCZESNY:

    • Regularne wizyty w punktach przeznaczonych do obsługi
      • Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z kierownikami działów
    • Realizacja aktywności sprzedażowych
      • Sprawdzenie zapasu towaru
      • Sugestie dotyczące wielkości zamówień – współpraca z kierownikami działów
      • Wprowadzanie nowości w punktach o liście asortymentowej zarządzanej przez danych kierowników
      • Inicjatywa w lokalnym promowaniu produktów marki zgodnie z ustalonymi zasadami
    • Dbałość o właściwą ekspozycję produktów
      • Udziały półkowe, odpowiednia lokalizacja
      • Sprawdzenie oznaczeń cenowych i promocji
      • Nadzorowanie merchandiserów
    • Egzekwowanie i raportowanie ustaleń centralnych dotyczących promocji
    • Bezpośredni kontakt telefoniczny – w trakcie wizyty, dotyczący zaistniałych trudności
    • Monitoring cenowy oraz działalności konkurencji
    • Raportowanie
  • RYNEK TRADYCYJNY:

    • Regularne wizyty w punktach przeznaczonych do obsługi
    • Pozyskiwanie zamówień
    • Budowanie dystrybucji
      • wprowadzenie do sprzedaży nowych lub brakujących produktów
    • Rozszerzenie asortymentu
      • działania zmierzające do zwiększenia liczby SKU
    • Utrzymanie optymalnych stanów magazynowych w obsługiwanych placówkach
    • Dbałość o właściwą ekspozycję produktów
      • zwiększenie udziałów półkowych
      • zapewnienie najlepszej lokalizacji
      • realizacja standardów merchandisingowych
    • Instalowanie materiałów reklamowych
    • Wdrażanie aktywności promocyjnych
    • Monitoring dostępności produktów oraz działań konkurencji
    • Budowanie trwałych, pozytywnych relacji z kierownikami PSD
    • Współpraca z dystrybutorami
    • Raportowanie

Wsparcie technologiczne i zespoły sprzedażowe MerService

Nasz outsourcing usług sprzedażowych to nie tylko zasoby ludzkie – zajmujemy się też technologicznym zwiększaniem efektywności przedstawicieli handlowych.

Pozwala to na kompleksowy i sprawny outsourcing handlowy, co przekłada się na doskonałe wyniki sprzedażowe.

Dysponujemy szeroką gamą narzędzi gromadzenia, analizy i dystrybucji danych – korzystamy z usług specjalistów IT oraz systemów o dużych mocach obliczeniowych, dzięki czemu możemy pracować na nieograniczonych zbiorach danych.

Loader

Outsourcing handlowców z MerService – dlaczego warto?

Outsourcing usług sprzedażowych z nami pozwala na skuteczne dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, poszerzenie sieci komunikacji z klientami oraz osiągnięcie pełnego potencjału sprzedażowego sklepu.

Outsourcing zespołów sprzedażowych z MerService to:

  • Redukcja wydatków

  • Działania maksymalizujące sprzedaż poparte ogromnym doświadczeniem

  • Szeroki zakres wsparcia sprzedażowego i logistycznego

  • Zasilenie kadry doświadczonymi, wykwalifikowanymi specjalistami

  • Wzmocnienie strategii sprzedażowej i optymalizacja efektywności punktu sprzedaży

Zapraszamy do współpracy!

Czytaj więcej

Outsourcing sił sprzedaży – co to jest?

Na czym w praktyce polega outsourcing sił sprzedaży? Outsourcing przedstawicieli handlowych to możliwość skorzystania ze wsparcia znakomicie wykwalifikowanych specjalistów zewnętrznych, realizujących przemyślane usługi w oparciu o posiadane doświadczenie. Definicja outsourcingu sił sprzedaży wskazuje na ważny aspekt tego rodzaju usług – brak konieczności tworzenia indywidualnej siatki sprzedażowej lub możliwość jej ograniczenia, posiłkując się pomocą z zewnątrz.

„Handlowiec do wynajęcia” może okazać się ogromnym wsparciem w przypadku widocznych braków kadrowych. Sezonowy przedstawiciel handlowy do wynajęcia to rozwiązanie, które pozwala na sprawne wypełnienie luk w zespole pracowników, na przykład podczas okresu urlopowego.

Outsourcing handlowców w MerService: jakie korzyści może przynieść Twojej firmie?

Dlaczego outsourcing usług sprzedażowych realizowany przez MerService to profesjonalne wsparcie sprzedaży w firmach naszych klientów?

  • Outsourcing wsparcia sprzedaży to rozwiązanie dla firm, które szukają widocznych oszczędności. Korzystanie z usług zewnętrznych specjalistów może zredukować wydatki, jakie w innym przypadku trzeba by było ponieść na działalność związaną z posiadaniem indywidualnego sektora sprzedażowego.
  • Współpraca z MerService i wynajem handlowców to sposób na uzupełnienie ewentualnych braków kadrowych oraz zagwarantowanie firmie większej zdolności przystosowawczej zasobów ludzkich do jej bieżących potrzeb.
  • Outsourcing sił sprzedaży firmy to obszar, w którym MerService posiada duże doświadczenie, skorelowane ze zrozumieniem oczekiwań klientów. Jednocześnie, realizując oferowane usługi ogromny nacisk kładziemy na jakość pracy naszych specjalistów.
  • Usługa outsourcingu sprzedaży MerService oznacza nie tylko możliwość skorzystania ze wsparcia doświadczonych, wykwalifikowanych pracowników – specjaliści odbywają potrzebne szkolenia, dysponują pomocnymi narzędziami itp., a ich praca jest odpowiednio nadzorowana.

Jakie usługi obejmuje outsourcing przedstawicieli handlowych?

W zależności od indywidualnych potrzeb klienta, outsourcing w sprzedaży oferowany przez MerService może być wdrożony w ramach:

  • modelu dedykowanego: usługi realizowane są wyłącznie na potrzeby konkretnego klienta
  • modelu współdzielonego: usługi realizowane są w tym samym czasie na potrzeby kilku odbiorców

Outsourcing handlowy prowadzony przez MerService to drobiazgowo zaplanowany i skutecznie dozorowany proces. Outsourcing działu sprzedaży zawiera:

  • kontrolę realizacji procesu przez oddelegowanego Key Account Managera i Project Managera
  • raportowanie
  • udoskonalanie tras
  • geo – lokalizację
  • bilans czasu poświęconego na konkretne wizyty
  • obsługę floty

Korzystając z usług MerService zyskuje się gwarancję współpracy z doświadczonymi specjalistami, nastawionymi na realizację usług wysokiej jakości. Odpowiedź na potrzeby naszych klientów i wysokiej klasy outsourcing zespołów sprzedażowych to priorytet działalności MerService. Wierzymy, że odpowiednio skoordynowana sprzedaż outsourcingowa to przyszłość! Współpraca z MerService oznacza poszanowanie oczekiwań klientów, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i korzystanie z zaawansowanych narzędzi.

Komu dedykujemy usługi outsourcingu sił sprzedaży?

Outsourcing sprzedaży to jeden z licznych obszarów, którymi się zajmujemy w ramach wspierania przedsiębiorców. Odbiorcami naszych usług są producenci, dystrybutorzy, hurtownicy, a także usługodawcy, którzy potrzebują bardziej skoncentrowanej na efektach kampanii sprzedażowej własnych usług. Szczególną kategorią odbiorców są dla nas młode firmy o dużym potencjale, które chętnie wesprzemy bogatym doświadczeniem. Dla takich przedsiębiorstw wynajem handlowców może się okazać rozwiązaniem korzystniejszym zarówno na starcie, jak i w perspektywie długoterminowej. Outsourcing zespołów sprzedażowych jest wykorzystywany bardzo często również w przypadku wielkich koncernów oraz firm o międzynarodowej renomie. Wynika to z konieczności utrzymania właściwego poziomu sprzedaży, nawet przy częstej rotacji przedstawicieli handlowych i licznych zmianach kadrowych. Stosując outsourcing sił sprzedaży we własnej firmie, można skupić się na bardziej palących problemach przedsiębiorstwa, handel pozostawiając wyspecjalizowanym pracownikom terenowym.

Technologiczne wsparcie przedstawicieli handlowych w ramach outsourcingu

Oprócz udostępniania zasobów ludzkich, zajmujemy się także technologicznym usprawnianiem pracy przedstawicieli handlowych. Dzięki temu outsourcing zespołów sprzedażowych zlecany naszej firmie jest kompleksowy i funkcjonuje sprawnie. Indywidualna metodologia pracy naszych specjalistów sprawia, że wynajem handlowców, który Państwo nam zlecają, daje doskonałe efekty, ale jednocześnie prezentuje się spójnie z obowiązującymi w firmie metodami pracy. Pracujemy na nieograniczonych zbiorach danych, korzystając z zaplecza specjalistów, mocy obliczeniowych naszych systemów oraz pozyskujemy dane z systemu mobilnego, z dokumentów lub od Klientów. Dysponujemy również szeroką gamą analiz oraz rozlicznymi możliwościami dystrybuowania raportów pracy naszych przedstawicieli handlowych. Outsourcing sił sprzedaży w takiej formie to rozwiązanie niezwykle elastyczne, dostosowane do współczesnych, stale zmieniających się trendów, ale i potrzeb Klientów.

Rozpoznanie – działanie – wzrost sprzedaży

W MerService jesteśmy przekonani, że outsourcing sprzedaży to przyszłość handlu, pozwalająca zrezygnować z tradycyjnej siatki sprzedażowej i zrewidować dotychczasowe poglądy na temat obsługi handlu. Kadra wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych we współpracy z merchandiserami, wyposażonych w najnowocześniejsze technologie, może skutecznie dotrzeć do wielu odbiorców, poszerzając sieć komunikacji z klientem, a z czasem windując wskaźniki sprzedaży. Kontaktując się z nami uzyskają Państwo rozpoznanie swojego problemu, następnie przedstawimy możliwości współpracy, prezentując model naszego wynajmu przedstawicieli handlowych i wdrażamy outsourcing sprzedaży, jakiego Państwo oczekują, w omówionym wcześniej zakresie. Dokładne rozpoznanie przekłada się na wzmocnienie strategii sprzedażowej, a to z kolei na wzrost wskaźników sprzedaży. W przypadku naszej firmy jest on poparty konkretami w postaci liczb w dotychczas zrealizowanych koncepcjach.

  • Chcesz wiedzieć więcej?

    Umów się spotkanie.

    Skontaktuj się z nami
    Skontaktuj się z namiSkontaktuj się z nami
  • Zostaw nam swój numer

    Oddzwonimy do Ciebie

    FacebookLinkedIn