wsparcie sprzedaży

Zarządzanie siecią
Agentów Handlowych

Outsourcing przedstawicieli handlowych

Cechy projektu

  • 60 handlowców
  • Narzędzia pracy (samochody, telefony, system mobilny)
  • Wdrożenie dedykowanego systemu pracy
  • Indywidualna metodologia pracy

Od 2009 do 2014 roku zarządzaliśmy siecią agentów handlowych kanału tradycyjnego dla jednego z naszych Klientów. Projektem objętych było 60 handlowców wyposażonych w narzędzia pracy (samochody, telefony, system mobilny).

Projekt zaczęliśmy od audytu ówczesnego systemu zarządzania. Na podstawie przeprowadzonego badania przedstawiliśmy naszemu Klientowi rekomendacje dotyczące zmian, które pozwoliłyby w bardziej efektywny sposób zarządzać kanałem sprzedażowym.

Następnie wdrożyliśmy system wypracowany wspólnie z Klientem. Projekt wymagał sprawnej współpracy pomiędzy MerService, Klientem oraz dystrybutorami, a jego wdrożenie jest doskonałym przykładem naszej metodologii pracy.


 

 

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

AGNIESZKA STRYJEWSKA
NATIONAL KEY ACCOUNT MANAGER

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii