Pełna transparentność działań, możliwość całkowitej kontroli nad kosztami oraz wykonywanymi zadaniami i dostęp do szerokich zasobów danych. To wszystko zapewniamy naszym klientom już od ponad 8 lat dzięki naszemu dedykowanemu systemowi MerchMobiler.

Szybkie, sprawne i efektywne zarządzanie usługami, procesami oraz raportami jest możliwe dzięki dedykowanemu dla MerService narzędziu, jakim jest zintegrowany, zaawansowany technicznie system MerchMobiler.

MerchMobiler umożliwia:

  • Dokładne rozplanowanie prac
  • Wykonywanie ankiet
  • Fotodokumentację
  • Szczegółowe raporty rezultatów i odchyleń
Loader

Funkcjonalność systemu

  • Loader

    Zarządzanie zleceniami

  • Loader

    Zarządzanie zadaniami

  • Loader

    Zaawansowane raportowanie

  • Loader

    Pomiar i ewidencja czasu pracy

  • Loader

    Założenia i obliczenia zależne od sytuacji w punktach

  • Loader

    Geolokalizacja zdarzeń biznesowych

  • Loader

    Dedykowana platforma analityczna

  • Loader

    Integracja z rozwiązaniami komunikacyjnymi

Proces wdrożenia MerchMobiler

  • Etap 1

    Spotkanie i Analiza

    Analiza sytuacji i potrzeb klienta, ocena możliwych do podjęcia działań i propozycja najlepszych rozwiązań.
  • Etap 2

    Przygotowanie systemu

    MerchMobiler może zostać przygotowany do wdrożenia bez konieczności zatrudnienia firm trzecich, ani nawet umiejętności programistycznych.
  • Etap 3

    Struktura terenowa

    Zarówno szkolenie, jak i wytyczne realizacji projektu opierają się na systemowych etapach – MerchMobiler prowadzi pracownika; daje mu podpowiedzi oraz powiadomienia.
  • Etap 4

    Uruchomienie projektu

    Chociaż projekt został już wprowadzony w życie, dzięki elastycznemu charakterowi naszego dedykowanego systemu MerchMobiler, nadal możliwe są zmiany w raportowaniu i działaniu.
  • Etap 5

    Raportowanie i Analizy

    Dane mogą zostać prezentowane na wiele sposobów, w zależności od wymagań naszego klienta oferujemy: Analizy Excel, Analizy Online, automatyczne raporty i powiadomienia. Każdy typ analizy może być dowolnie modyfikowany i rozwijany.

Zaawansowane planowanie pracy i zadań w sklepach

Sprawny proces planowania zadań i pracy

  • Integracja z Mapami Google
  • Profesjonalny outsorcing sprzedaży

Wiele projektów i producentów

  • Pełna izolacja informacji
  • Deduplikacja sklepów

Dowolne ankiety promocyjne i listingowe

  • Integracja z osobistym systemem „Promo Planner”
  • W pełni konfigurowalne administracyjnie

Zwrotne przekazywanie informacji

  • Możliwość uzyskania indywidualnych informacji per punkt
  • Działania automatyzujące i integrujące
Poprzedni slajd
Następny slajd

Dlaczego MerchMobiler:

  • Loader

    Nieograniczone możliwości delegowania zadań w czasie rzeczywistym

  • Loader

    Podgląd danych gromadzonych w punkcie sprzedaży na bieżąco

  • Loader

    Szczegółowe raporty wraz z fotodokumentacją

  • Loader

    Pełna kontrola kosztów

  • Chcesz wiedzieć więcej?

    Umów się spotkanie.

    Skontaktuj się z nami
    Skontaktuj się z namiSkontaktuj się z nami
  • Zostaw nam swój numer

    Oddzwonimy do Ciebie

    FacebookLinkedIn
    Zamknij formularze