Profesjonalny audyt punktu sprzedaży z MerService pozwala na skrupulatne zgromadzenie danych i wyciągnięcie wniosków na temat działania sklepu, co pozwala na optymalizację rozwoju sprzedaży.

Co obejmuje audyt punktów sprzedaży?

Audyt sklepu z MerService to ekspercka analiza bieżącego funkcjonowania sklepu oraz finalnie wprowadzenie zmian usprawniających działanie punktu sprzedaży na podstawie wyciągniętych z badań wniosków.

Profesjonalnie zorganizowane i przeprowadzone przez nas audyty służą jako doskonały punkt odniesienia do podjęcia działań optymalizacji i maksymalizacji sprzedaży.

Loader

W czasie zlecenia zajmujemy się szerokim zakresem badań audytowych:

  • Loader

    Kontrola daty ważności produktów

  • Loader

    Badanie udziałów półkowych

  • Loader

    Weryfikacja obecności cen

  • Loader

    Przegląd standardów merchandisingowych i materiałów marketingowych oraz dystrybucji materiałów POS

  • Loader

    Śledzenie działań konkurencji

Audyt punktów sprzedaży z MerService

Audyt punktu sprzedaży ma kolosalne znaczenie dla funkcjonowania sklepu – to właśnie dzięki niemu można zdobyć dane konieczne do wprowadzenia odpowiednich zmian, które zagwarantują zwiększenie efektywności placówki.

W MerService zajmujemy się prowadzeniem eksperckich audytów punktów sprzedażowych oraz gromadzeniem i opracowywaniem danych, które przekładają się na znaczny wzrost sprzedaży.

Loader

Dlaczego warto współpracować z MerService?

  • Doświadczeni specjaliści

    nasi pracownicy stale podnoszą swoje kwalifikacje dzięki szkoleniom, aby zagwarantować jakość, sumienność i rzetelność usługi audytu
  • Terminowość

    audyt punktu sprzedaży realizujemy nawet jeden dzień po jego zleceniu!
  • Szczegółowy raport

    skrupulatnie opracowujemy zgromadzone dane, dzięki czemu nasz klient otrzymuje podsumowanie całego projektu z konkretnymi obserwacjami oraz propozycjami zmian
  • Natychmiastowy dostęp do informacji

    audytor sklepu wyposażony jest w urządzenie mobilne pozwalające na dostęp do autorskiego systemu MerService, który kompletuje wszystkie dane zebrane podczas audytu. Dzięki temu klient ma dostęp do zebranych danych od razu po zakończeniu zlecenia

Zapraszamy do współpracy!

Czytaj więcej

Sprawne działanie poszczególnych sklepów i punktów sprzedaży może w bezpośredni sposób przekładać się na liczbę klientów. Profesjonalnie zrealizowany audyt sklepu/punktu sprzedaży jest więc źródłem informacji, dzięki którym przed klientem otwiera się możliwość wprowadzenia potrzebnych zmian. MerService w swojej ofercie posiada, między innymi, specjalistyczne audyty sklepów/punktów sprzedaży, prowadzone przez odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. W trosce o potrzeby klientów, audyt w sklepie lub punkcie sprzedaży możemy zrealizować w dowolnym punkcie Polski.

Korzyści audytu

Jak działa audyt punktów sprzedaży i sklepów, wdrażany przez audytorów MerService? Po pierwsze: audytor sklepów/punktów sprzedaży jest w posiadaniu specjalnego urządzenia mobilnego, pozwalającego na posługiwanie się stworzonym przez MerService systemem, dzięki czemu dane, jakie pozyskał audytor punktu sprzedaży/sklepu są kompletowane, a klient może z nich skorzystać od razu po tym, jak zakończą się działania audytowe, eliminując tym samym konieczność czekania na otrzymanie istotnych dla niego informacji.

Audyt w punktach sprzedaży/sklepach może zostać zaplanowany z odpowiednim wyprzedzeniem, ale mając świadomość zmieniających się oczekiwań klientów, istnieje również możliwość audytu punktu sprzedaży/sklepu jak najszybciej, nawet w kolejnym dniu roboczym. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że audyt sklepu spożywczego, punktu handlowego itp. często jest kwestią niecierpiącą zwłoki. Dbamy o to, by audyt sklepów/punktów sprzedaży był realizowany na najwyższym poziomie świadczonych usług. Mamy bowiem świadomość faktu, iż audyt sklepowy/punktu sprzedaży w wielu przypadkach ma kolosalne znaczenie dla funkcjonowania danej placówki.

Rodzaje audytów

Audytor w punktach sprzedaży i sklepach realizuje audyt przystosowany do potrzeb konkretnego klienta. Pragniemy, by informacje, które zgromadzi audyt w placówce handlowej były możliwie jak najbardziej pomocne. Co możemy Państwu zaproponować?

  • audyt partii produktów
  • audyt inwentaryzacji
  • audyt cen, mechanizmów promocji i ekspozycji produktów

Audyt punktów sprzedażowych i sklepów to rozwiązanie dla firm, którym zależy na sprawnym i efektywnym działaniu placówek handlowych. Na Państwa życzenie jesteśmy w stanie zrealizować audyt w sklepie spożywczym, na przykład profesjonalny audyt sklepu wielkopowierzchniowego. Odpowiednio zorganizowany audyt wewnętrzny sklepu, chociażby audyt w markecie, bywa płaszczyzną pozwalającą na określenie ukierunkowania potrzebnych zmian.

Dbamy o to, by każdy audytor handlowy, realizujący audyty na zlecenie naszych klientów był osobą wyposażoną w niezbędne narzędzia pracy i doskonale przygotowaną do pełnienia swoich obowiązków. Chcą Państwo sprawdzić, jaka działa konkretny sklep/punkt sprzedaży? Zapraszamy do skorzystania z naszej pomocy!

Starannie przeprowadzone badania audytowe służą analizie bieżącego stanu funkcjonowania różnych obszarów sklepu, ale docelowo mają za zadanie wprowadzić zmiany poprawiające ich działanie. Dzięki nim możliwe jest wskazanie, które elementy należy ulepszyć, aby osiągnąć pożądane rezultaty, w tym przede wszystkim zwiększenie liczby klientów, a tym samym zysków sklepu. Wykonanie badania umożliwia odkrycie ewentualnych błędów i jak najszybsze wdrożenie programu naprawczego. Wszystkie te działania pozwalają usprawnić funkcjonowanie firmy, a w efekcie wpływają na wizerunek marki, jej renomę, jak również rozszerzenie przewagi nad konkurencją.

Audyt produktów, cen czy ekspozycji promocji warto wykonywać regularnie, aby systematyczne zbierać konkretne dane dotyczące danego punktu. Dzięki temu można m.in. łatwo sprawdzić, czy zmiana strategii, wprowadzenie pewnych usprawnień albo podjęcie jeszcze innych kroków okazało się skuteczne i polepszyło sprzedaż w oddziale.

Podczas audytu w sklepie realizujemy szereg zadań, takich jak m.in. kontrolowanie daty ważności produktów, badanie udziałów półkowych, weryfikowanie obecności cen towarów, sprzętów lub produktów, a także ewentualnych materiałów marketingowych. Ponadto sprawdzamy też standardy merchandisingowe, określamy dostępność asortymentu, weryfikujemy dystrybucję materiałów POS i ekspozycje centralne, monitorujemy działania konkurencji. Wykonujemy również inne zlecenia, ustalane indywidualnie z klientem.

Profesjonalny audyt sklepu – dla kogo jest przeznaczony?

Rzetelnie przeprowadzone, kompleksowe badania audytowe to rozwiązanie polecane sklepom stacjonarnym o różnej wielkości i rodzaju prowadzonej sprzedaży. Naszą ofertę kierujemy do właścicieli sklepów spożywczych – zarówno małych, prywatnych placówek, lokali należących do sieci franczyzowych, jak też dużych supermarketów czy hipermarketów. Poza branżą spożywczą, obsługujemy także sklepy budowlane, ogrodnicze, meblowe, odzieżowe oraz dowolnego innego typu.

Audyt produktów to narzędzie dedykowane firmom zainteresowanym nie tylko zdiagnozowaniem aktualnego poziomu jakości funkcjonowania sklepu, ale przede wszystkim chcącym podnosić standardy, zwiększając równocześnie efektywność sprzedaży.

Dlaczego warto zlecić audyt sklepu firmie MerService?

Jesteśmy specjalistami w zakresie badań audytowych, dlatego zapewniamy pełen profesjonalizm, terminowość, jak również skuteczność realizowanych usług. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia i stale podnoszonych kwalifikacji, możemy zagwarantować wykonanie szczegółowych, fachowych badań lub analiz, zgodnych z aktualną wiedzą oraz najlepszymi praktykami biznesowymi. Audyt sklepu dopasowujemy każdorazowo do potrzeb klienta, co sprawia, że oferujemy usługi zarówno dla niewielkich sklepów, jak i wielkich marketów. Wychodząc naprzeciw wymaganiom klientów, realizujemy audyt nawet kolejnego dnia po jego zleceniu albo też z większym wyprzedzeniem czasowym. Wszystkie zebrane dane starannie opracowujemy, dzięki czemu klient otrzymuje rzetelny, szczegółowy raport zgodny ze stanem faktycznym.

  • Chcesz wiedzieć więcej?

    Umów się spotkanie.

    Skontaktuj się z nami
    Skontaktuj się z namiSkontaktuj się z nami
  • Zostaw nam swój numer

    Oddzwonimy do Ciebie

    FacebookLinkedIn
    Zamknij formularze