Tajemniczy klient MerService to przeszkolony audytor, który przeprowadza badania dotyczące obsługi klienta oraz ogólnej efektywności sklepu. Pozwala na szybkie zgromadzenie danych o placówce i wypracowanie rozwiązań, które pozwolą zwiększyć sprzedaż.

Klient nasz pan…

Lojalni, zadowoleni klienci to podstawa każdego biznesu. Co jednak, jeśli przez serię niedopatrzeń lub nieprzyjemne doświadczenie w sklepie klient zniechęci się do marki?

Tajemniczy klient MerService umożliwia szybką identyfikację czynników potencjalnie odstraszających konsumenta poprzez rozeznanie w zagadnieniach dotyczących obsługi klienta oraz personelu w sklepie:

  • Czy sprzedawcy i doradcy efektywnie wykorzystują kontakt z klientem?
  • Które standardy jakości obsługi klienta wymagają korekty lub szkoleń?
  • Czy sprzedawcy wiedzą o ofercie wystarczająco dużo? Czy są w stanie wskazać przewagi oferty i produktów?
  • Jak pracownicy wykorzystują obecne promocje i kampanie reklamowe?
  • Jak personel radzi sobie w sytuacjach zastrzeżeń lub skarg ze strony klienta?
  • Jak usprawnić ścieżki obsługi klienta, aby zapewnić mu lepsze doświadczenie podczas wizyty?
  • Czy sprzedawcy potrafią finalizować i domykać transakcje?
  • Jak zminimalizować koszty obsługi klienta?
Loader

Dodatkowo audyt z użyciem tajemniczego klienta pozwala zgromadzić dane na temat samego funkcjonowania sklepu oraz optymalizacji jego efektywności:

  • Loader

    Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując usprawnienie procesów oraz standardów obsługi klienta?

  • Loader

    Jak zwiększyć efektywność osobistej obsługi klienta i wykorzystać ją jak najlepiej?

  • Loader

    Jak zwiększyć jakość obsługi?

  • Loader

    Jak maksymalnie skrócić czas oczekiwania na obsługę i finalizację transakcji?

  • Loader

    Jak wyprzedzić konkurencję i liderów rynku

Tajemniczy klient MerService – dlaczego warto?

  • Mystery Shopping to świetna metoda badań, doceniana przede wszystkim dzięki sporemu obiektywizmowi i niezależności podmiotu przeprowadzającego audyt.

  • Badanie nie jest przeprowadzane w izolowanych, badawczych miejscach, ale w naturalnym, organicznym środowisku sklepowym.

  • Tajemniczy klient pozwala na pełne wykorzystanie potencjału często ignorowanego, jednak niezwykle ważnego czynnika – obsługi klienta i zapewnienia mu doświadczenia dopasowanego do jego potrzeb.

  • Przekłada się to na znaczące zwiększenie zarówno potencjału sprzedażowego, jak i marketingowego.

  • Mystery Shopping zapewnia cenne informacje na temat jakości interakcji na płaszczyźnie pracownik-klient.

  • Pozwala też ograniczyć błędy, niedoskonałości i niedopatrzenia, które, jeśli nie zostaną wyeliminowane, mogą prowadzić do całkowitej utraty klienta.

  • Dzięki zdobytym podczas badań tajemniczego klienta danym mogą zostać sporządzone raporty, które spowodują zwiększenie zysków, minimalizację strat oraz znaczne usprawnienie jakości i standardów obsługi klienta.

  • Chcesz wiedzieć więcej?

    Umów się spotkanie.

    Skontaktuj się z nami
    Skontaktuj się z namiSkontaktuj się z nami
  • Zostaw nam swój numer

    Oddzwonimy do Ciebie

    FacebookLinkedIn