Tajemniczy klient MerService to przeszkolony audytor, który przeprowadza badania dotyczące obsługi klienta oraz ogólnej efektywności sklepu. Pozwala na szybkie zgromadzenie danych o placówce i wypracowanie rozwiązań, które pozwolą zwiększyć sprzedaż.
Klient nasz pan…
Lojalni, zadowoleni klienci to podstawa każdego biznesu. Co jednak, jeśli przez serię niedopatrzeń lub nieprzyjemne doświadczenie w sklepie klient zniechęci się do marki?
Tajemniczy klient MerService umożliwia szybką identyfikację czynników potencjalnie odstraszających konsumenta poprzez rozeznanie w zagadnieniach dotyczących obsługi klienta oraz personelu w sklepie:
- Czy sprzedawcy i doradcy efektywnie wykorzystują kontakt z klientem?
- Które standardy jakości obsługi klienta wymagają korekty lub szkoleń?
- Czy sprzedawcy wiedzą o ofercie wystarczająco dużo? Czy są w stanie wskazać przewagi oferty i produktów?
- Jak pracownicy wykorzystują obecne promocje i kampanie reklamowe?
- Jak personel radzi sobie w sytuacjach zastrzeżeń lub skarg ze strony klienta?
- Jak usprawnić ścieżki obsługi klienta, aby zapewnić mu lepsze doświadczenie podczas wizyty?
- Czy sprzedawcy potrafią finalizować i domykać transakcje?
- Jak zminimalizować koszty obsługi klienta?

Dodatkowo audyt z użyciem tajemniczego klienta pozwala zgromadzić dane na temat samego funkcjonowania sklepu oraz optymalizacji jego efektywności:
Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując usprawnienie procesów oraz standardów obsługi klienta?
Jak zwiększyć efektywność osobistej obsługi klienta i wykorzystać ją jak najlepiej?
Jak zwiększyć jakość obsługi?
Jak maksymalnie skrócić czas oczekiwania na obsługę i finalizację transakcji?
Jak wyprzedzić konkurencję i liderów rynku
Tajemniczy klient MerService – dlaczego warto?
Mystery Shopping to świetna metoda badań, doceniana przede wszystkim dzięki sporemu obiektywizmowi i niezależności podmiotu przeprowadzającego audyt.
Badanie nie jest przeprowadzane w izolowanych, badawczych miejscach, ale w naturalnym, organicznym środowisku sklepowym.
Tajemniczy klient pozwala na pełne wykorzystanie potencjału często ignorowanego, jednak niezwykle ważnego czynnika – obsługi klienta i zapewnienia mu doświadczenia dopasowanego do jego potrzeb.
Przekłada się to na znaczące zwiększenie zarówno potencjału sprzedażowego, jak i marketingowego.
Mystery Shopping zapewnia cenne informacje na temat jakości interakcji na płaszczyźnie pracownik-klient.
Pozwala też ograniczyć błędy, niedoskonałości i niedopatrzenia, które, jeśli nie zostaną wyeliminowane, mogą prowadzić do całkowitej utraty klienta.
Dzięki zdobytym podczas badań tajemniczego klienta danym mogą zostać sporządzone raporty, które spowodują zwiększenie zysków, minimalizację strat oraz znaczne usprawnienie jakości i standardów obsługi klienta.
Chcesz wiedzieć więcej?
Umów się spotkanie.
Skontaktuj się z namiZostaw nam swój numer
Oddzwonimy do Ciebie