Wsparcie
akcji promocyjnych

Zadania specjalne ad-hoc

Cechy projektu

  • Kompleksowy proces wsparcia obsługi konkursu
  • Odbieranie zgłoszeń
  • Inwentaryzacja przedmiotów zgłoszeń
  • Wykorzystanie działu Back Office w zakresie usług Call Center
  • Logistyka transportów

W zeszłym roku dla klienta branży FMCG realizowaliśmy projekt wsparcia obsługi konkursu dla konsumentów. Naszym zadaniem był odbiór dowodów wygranych z punktów sprzedaży, ich inwentaryzacja i dystrybucja.

Dodatkowo nasz dział BackOffice zajmował się weryfikacją zgłoszeń o występowaniu produktów do odebrania (połączenia telefoniczne do sklepów).


Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– WIOLETTA BEDNARSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 309 600

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii