Aktualności MerService

MerService z pierwszym zagranicznym projektem audytowym

Spółka MerService dla globalnego koncernu z sektora FMCG zrealizowała audyt w punktach sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Badanie dostarczyło klientowi informacji na temat obecności i ekspozycji produktów, stosowanych promocji oraz poziomu cen.

MerService realizuje audyty w punktach sprzedaży dla producentów, których marki są obecne w punktach sprzedaży handlu nowoczesnego i tradycyjnego. Dla jednego z klientów obsługiwanych przez spółkę w Polsce usługa została zrealizowana także na terenie Wielkiej Brytanii. Dane pozyskane podczas badania zostały dostarczone klientowi online, z poziomu aplikacji MerchMobiler, opracowanej przez Grupę OEX.

Usługa audytowa umożliwia skuteczne pozyskanie danych, które ułatwiają klientom optymalizowanie procesów sprzedażowych. Dzięki wykorzystaniu naszej autorskiej technologii informacje, łącznie z dokumentacją zdjęciową, są dostępne w czasie rzeczywistym – mówi Michał Węgrzyk, Prezes Zarządu MerService.

Audyt realizowany przez MerService może dotyczyć wszystkich produktów oferowanych przez daną firmę, wybranych marek lub określonej partii danego produktu. Obejmuje badanie ustalonych z klientem parametrów, np. dostępności towarów na półkach, cen, obecności materiałów POS czy zgodności ekspozycji produktów z umowami z siecią handlową. Może mieć charakter stały, cykliczny lub być realizowany w formie jednorazowego projektu.

MerService dysponuje rozbudowaną strukturą terenową, umożliwiającą realizację audytów i badania tajemniczy klient w nawet najbardziej rozdrobnionych sieciach sprzedaży na terenie całego kraju i za granicą. Zakres projektów audytowych jest indywidualnie dobierany do potrzeb i specyfiki działania konkretnego klienta.

We współpracy z klientami stawiamy na elastyczność. Realizujemy zarówno stałe, jak i jednorazowe projekty, jesteśmy także otwarci na działania niestandardowe – dodaje Magdalena Trzcińska, Dyrektor Operacyjny External MerService.

Pracownicy MerService każdego miesiąca odwiedzają blisko 10 000 punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Rocznie z badań audytowych do klientów spółki trafia kilka tysięcy raportów generowanych przy wykorzystaniu zaawansowanych mechanizmów analizy danych sprzedażowych.

Chcesz wiedzieć więcej? Umów się na spotkanie.

Skontaktuj się

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii