Agent Handlowy
- Stacje Paliw

Zewnętrzne współdzielone zespoły sprzedaży

Cechy projektu

  • Projekt stały
  • Obsługa 6 głównych sieci Stacji Paliw
  • 2300 punktów, 4000 wizyt miesięcznie
  • Prowadzenie inwestycji lokalnych
  • Wpływ na zamówienia
  • Listowanie produktów
  • Audyty, badania KPI, wskaźniki sprzedaży

Dla producenta branży FMCG MerService deleguje zespoły sprzedaży do obsługi 6 głównych sieci stacji paliw na terenie całej Polski. Współdzielone zespoły sprzedaży czyli kadra Agentów Handlowych odpowiadająca zarówno na potrzebę realizacji zadań ad-hoc jak i zebrania informacji dla Klienta. Szybkie i skuteczne działania krótkookresowych takie jak: zmiana brandu, wdrożenie  nowego produktu, organizacja promocji lokalnych etc. Stała struktura terenowa realizuje podstawowe zadania tj.: wdrożenie i dbanie o  KPI Klienta, zamówienia, rozwiązania sytuacji problemowych w punkcie sprzedaży, raportowanie.

Zalety wykorzystania współdzielonego zespołu sprzedaży w tym projekcie:

  • Racjonalizacja i optymalizacja kosztów zarządzania i nadzoru nad sieciami stacji;
  • Cykliczność wizyt – budowanie lojalności oraz przewagi jakościowej i ilościowej;
  • Zbudowanie specjalistycznej usługi łączącej:
    • Merchandising,
    • Usługi dodatkowe (obsługa handlowa, audyty i badania rynku),
    • Inne narzędzia służące prowadzeniu działań lokalnych.
  • Wykorzystanie doświadczenia z realizowanych już projektów;
  • Podniesienie jakości usługi;
  • Lepsze pokrycie terytorialne i większa efektywność;
  • Serwis wykonywany przez Zespół Agentów Handlowych obsługujący wszystkie formaty handlu sieciowego;
  • Małe rejony działania – niskie koszty dotarcia;
  • Pełna informatyzacja procesów (zarządzanie, raportowanie, egzekucja) – system MerchMobiler;
  • Nadzór w ramach struktur regionalnych MerService;
  • Narzędzia pracy zapewnione przez MerService;
  • Możliwość wykorzystania mechanizmów inwestycji lokalnych;
  • Przy projekcie pracuje 50 Agentów rozlokowanych zgodnie z kryteriami demograficznymi na terenie całego kraju (stałe zatrudnienie).

Narzędzia pracy:

  • Samochód;
  • Urządzenie mobilne z systemem MerchMobiler.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– WIOLETTA BEDNARSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 309 600

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii