Merchandising

Świadczymy usługi merchandisingowe w większości sklepów wielkopowierzchniowych w całej Polsce.
Pracujemy dla wielu wiodących producentów, głównie z branży FMCG.

Merchandising to obszar, w którym czujemy się ekspertami. W ramach usługi merchandisingowej dbamy o wizerunek, dostępność, jakość serwisu, egzekucję ustaleń centralnych oraz promocji oraz gwarantujemy natychmiastowy spływ danych z punktu sprzedaży.

Każdy merchandiser MerService przechodzi profesjonalne szkolenia, dzięki czemu oferujemy klientom wysoki standard  obsługi.

Merchandising stacjonarny

Obsługa merchandisingowa stacjonarna w sklepach wielkopowierzchniowych. Doskonałe rozwiązanie dla łączonych serwisów klienckich, gdzie bardzo istotna jest doskonała znajomość lokacji, jej zbytu, obłożenia klientów, godzin dostaw oraz regularnych zamówień.

Merchandising Mobilny

Usługa merchandisingowa mobilna, która szczególnie sprawdza się w „małych formatach” handlowych, z głębokim przeszkoleniem merchandiserów, posiadających niezbędne narzędzia dla działań dodatkowych poza standardowym merchandisingiem. Charakteryzuje się umiejętnością szybkiego dostosowania się do realiów rynkowych i potrzeb klienta, nawet z godziny na godzinę. Merachndising mobilny realizowany jest głównie na rynku detalicznym, gdzie dni i lokacje obsługi określane są na bieżąco w celu optymalizacji efektywności wizyt.

Merchandising Profesjonalny

Pełna obsługa merchandisingowa, dedykowana na wyłączność dla klienta, gdzie poza szkoleniami wstępnymi każdy merchandiser na bieżąco zdobywa wiedzę i umiejętności, niezbędne do samodzielnego i profesjonalnego świadczenia usługi na najwyższym poziomie. Usługa merchandisingu profesjonalnego jest szczegółowo monitorowana na każdym etapie procesu, przy wykorzystaniu cyklicznych raportów oceniających jakość egzekucji i efektywność działań. Zespół merchandiserów MerService ściśle utożsamia się z polityką i wizerunkiem klienta oraz nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, dzięki szkoleniom stacjonarnym jak i e-learningowym. Jest także premiowany za aktywności dodatkowe, np. za obecność produktów Must Have oraz za egzekucję promocji centralnych.


Joanna Grzybowska

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– JOANNA GRZYBOWSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 308 500

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii