Zewnętrzne współdzielone
zespoły sprzedaży

Przedstawiamy Państwu koncept Agentów Handlowych jako alternatywę
dla konceptu outsourcingu Przedstawicieli Handlowych.

Zobacz film

Jesteśmy przekonani, że formuła „pay for activity, not for just fixed cost” jest równie skuteczna, ale przy tym mniej kosztowna

Nasi Agenci Handlowi są profesjonalnie przygotowani do wykonywania swoich codziennych zadań. Regularnie odbywają szkolenia, dzięki czemu stale podnoszą swoje kwalifikacje. Wszystkie swoje działania dokumentują poprzez urządzenia mobilne z dedykowaną aplikacją MerchMobiler.

Dodatkowo, mają bardzo efektywnie zaplanowany czas pracy oraz zoptymalizowane trasówki.

Obecne zadania Agentów Handlowych:

  • Badanie obecności asortymentu
  • Zbieranie / sugerowanie zamówień
  • Spisywanie cen półkowych
  • Sprawdzanie obecności standardów lodówkowych, poziomu zatowarowania oraz sprawności lodówki
  • Badanie obecności promocji centralnych
  • Badanie przewagi ilościowej
  • Zapewnianie jakości i estetyki (w tym face’owanie produktów, fefo/fifo, sprawdzanie terminów przydatności)
  • Wystawianie proposali i ich realizacja
  • Montaż materiałów POS

Sposobem na optymalizację jest połączenie serwisu merchandisingowego w punktach sprzedażowych, znajdujących się na terenie całej Polski z regularnymi wizytami Koordynatorów Regionalnych oraz Agentów Handlowych MerService.

W zespole siła i pełna odpowiedzialność za realizację celów.


Realizacje z zakresu Zewnętrznych współdzielonych zespołów sprzedaży

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się:

– WIOLETTA BEDNARSKA
JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER

+48 885 309 600

ZAPYTANIE@MERSERVICE.PL

Zdajemy sobie sprawę z konieczności bieżącego
rozwoju technologicznego, który jest nieodłączną częścią
oferowanych usług i elementem wzrostu Spółki.

Więcej o naszej technologii